vad jag hart gjort

tja förlåt att jag inte har skrivit ett piss i två dagar men nu berättar jag lite kort.
torsdag skrev jag lite men ni vet inte den riktiga historian som hände mig och eva vi var ju värsta blåsta när vi kommer utanför södertälje;P På bussen så gjorde vi en nya låt tillsamans som heter GET A ROOM.....
hahaha bara vi två förstår det.
FREDAG- barnvakt helt själv åt en 6 månader unge som är en ängel :D
Idag- åkte till stan en sanbbis köpte armband till mig själv kunde inte motstå lixom och så köpte jag en till present till kusinen och så åkte jag tii saltskog.
Skulle köra biljard men den var upptagen så jag och emily gick till jessicas port och väntade på henne att komma ut i en halvtimma. Men tyck inte synd om oss, vi tog massor av blider som ni kanske ser lite senare;P men aja vi fick nog så vi gick hem till emily för jessica kom aldrig ut! Vi gick hem till Emily och åt en mumsig kladdkaka..mmmmm.
Och så åkte emily o jessica till maxi medans min taxi (pappa) Kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0