Vad jag kommer ihåg från igår

tja nu ska jag berätta lite om igår, jag var hos Emliy som ni redan vet men så skulle vi gå och överaska jessica men sen så messade vi henne när vi var halvsvägs hem till henne och hon var i pizzerian. Vi gick  dit och möte henne och hennes mamma och hennes bror som jag inte snackade med.
vi gick typ dit för att upp hennes mat, hhahahahha nää nä skämta bara.
Men så körde vi biljard, det var ME mott Jessica och självklart lät vi hene vinna. hAHAHAHAHAHAA.
Sen så väntade jag på min svarta taxi XD hahahhha skämtade bara jag menar min mamma som typ alltid kör runt mig och hon kör segare än en snigel går. Går sniglar ens????

Men så var min dag i saltskog men jag kan typ inte komma på ett piss vad jag gjorde efteråt:S

Jag börjar faktisk bli orolig för jag kommer faktisk inte kommer ihåg :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0