älskar att slösa pengar <3

vad gör jag nu ? Jo jag tittar på min födelsedags present till mig själv. jag ska köpa en kamera med mina egna pengar, jag behöver inte ta pappas pengar:D Fast det är min favorit sak att göra att ta pengar från farsan men nu ska jag faktisk slösa mina egna pengar, tänker inte vara en snålis, jag kan ju använda mina egna pengar någon om året xD
aja jag har titta runt nu lite.Jag vet inte om jag har hittat den men jag vill att kameran ska vara lilla eller blå eller rosa men aja. Får åka in tii betukena på söndag med farsn och så köper vi bara en bra, han får betala om det inte räcker med mina pengar då. JAG ÄLSKAR MIN PAPPA!!!!!!!!!!! har aldrig möttt på en snällare människa, jag kan inte fatta att jag är hans doter XD det går inte ihop asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0