CHILLA+CHILLA=bLIR BARA TJOCKARE OCH TJOCKARE

tja kom hem typ för en timma sen. jag var hemma hos linda. jag juli och eva gick till henne för att vo skulle titta hangover för juli hade inte sett den inann. Vi skulle ha tittat på den igår men jag lyckades övertyga de att vi skulle se den idag istället för jag skulle vara barnvakt. HAde skit rolig, åt godis och drack coco cola. juli och eva och linda typ delade på en och en halv liter cola, Men därimot så drack jag typ halva coco cola burken XD
efter filmen så lästa jag tidningar i lindas rum och så såg jag en asssss gammal skol katalog, asså fyfan vad vi dog av garv när vi tittade på den, det var skit roliga. Det var skol katalogen från Geneta/wasa skolans. Och så gjorde vi en ny facebook till lindas lille bror. vi var lite med hennes bröder, vad gulliga de är asså, man ville bara göra gulli guliii guliliii XD sen typ satt juli och hennes lilla bror vid datorn men vi (Eva,Linda, JAG) gick till vardags rumme och tittade på afv, vad vi skrattade sen typ så började lindas lille bror #2 typ härma en av vidioen fyfan vad roligt det var vi bara skrattade och skrattade. sen gick åkte jag hem, fick vänta cp buss jäveln i 20 min -_-  ..... ja det var vad jag gjorde idag hos linda, ganska roligt och typ känner mig skiit mätt nu och tjock av allt vi åt och drack :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0