DET TILLHÖR I VÅRAN DNA ATT VARA STÖRDA SOM BARA DEN !!!

 ELLER? nej det är bara min störda syster!!!


nu ska jag säga något sjukt som hände mig idag.
Jag pratade med min kusin på telefon och så hör jag någon säga mirna på ett underlig sätt, så jag typ trode att jag inbillade mig sen hörde jag det igen så jag frågade mina föräldrar om de hade ropat på mig och de sa nej.
så jag gick runt hela under vånningen och tittade runt och så hör jag det igen så jag tittar utanför för fönstret och ser abselut ingen så hör jag det igen. Jag trodde det var nån jävla spöke eller något, asså jag blev galen. Så säger det mirna MÖRUNA MÖRNA så jag tittar runt och så hör jag det igen. tittade utanför dörren. ingen var där. Till sist hör jag det igen så jag ger der en till chans så tittar jag utanför för fönstret och så ser jag ingetting men efter fem sekunder hoppar min syster från ingen stans. Jag blev så rädd att jag skrek och hoppade upp. Hon hade tydligen bara sagt mitt namn första gången och då sa jag att jag inbillade mig så hon passade på att skräma skiten av mig. Hon var utanför fönstret i en hel kvart för att jävlas med mig. Så när jag öppnade dörren till henne så lågg både hon och jag på golvet och hade skratt attacker XD hahhaha Det påminde om spökhuset i sommras när jag var med syran, vi typ blev skrämda av monstren och så började vi asgarva när vi insåg att det var vanliga människor som bara var målade i färg som skrämmde skiten av oss två. Vi jävlas alltid med varandra men hon hittar på nya tricks att skrämma skiten ur mig. Har alltid lika roligt med min syrra, vi är sjuka. Det är i vår DNA att man är störd i huvudet, vi älskar att skämma ut oss och skratta åt det sen. WELL THATS US, ISTIFAN FAMILY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0