Felt like I was just a victim

idag har jag pratat om vissa personer med en tjej. Asså jag har märkt jag har lagt allt undan och har försökt glömma det men så snabbt jag kommer ihåg vad du gjorde mot mig som vill jag bara slå dig men nej nej nu ska jag inte gå tillbax till gammla mirna. Men varför vände du ryggen och gick och berättade allt till den personen jag hata mäst av alla människor på denna jord =/
Du sjönk så jävla lågt!!! kommer aldrig kunna lita på dig igen och det måste du väl veta men jag vänta på den rätta tidpunkten att prata med dig för jag orkar låsasSOM INGET har hänt längre, nu är det nog.

Jag fattar fortfarande INTE hur du kunnde gör det mot mig, det var så lätt för dig att bara vända ryggen. Men det var bra att detta hände för då skulle jag aldrig veta vem din sanna jag är, nu vet jag.
asså hur fan tänkte du, nu vet jag att du inte har en fucking hjärna, och om du nu har en,så vet du inte hur man använder det.


jag har så mycket att skriva men tänker inte lägga ner mer av min tid på en jävla svikare som  DIG.
Om du läser detta så vet du säkert vem det är.
Jag är inte så dum som du tror, viste du att jag drev med dig helften av tiden ? Viste du att jag viste ALLT, nej det viste inte du. Vem blev lurad nu, jag eller du ?


I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me
'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry .I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'Cos I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye but why did it when i said it for the first time to you?
WEll you never got hurt by his stupied game, RIGHT?
My mind is gone
I'm spinning round
And deep inside
My tears ill drown
I'm loosing grip
What's happening


This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life



Cos it's hurting me to let it go
Maybe cos we spent so much time
And I know that is no more
I should have never let you hold me
Maybe why im sad to see us apart
I didn't give it to you on purpose
can't figure out how you stole my heart



FUck you !!! nu ska jag titta på idol missad lite av det :/ men ial=)


xoxoM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0