FEST IKVÄLL

Tja äntligen hemma:P Festade ihjäl mig tills jag typ sloknade på soffan och sen vaknade jag och såg hennes fars. fan vad pinsamt. Hade det as roligt idag men jag var typ lite flumisig av mig, det verkade som om jag var fulllll men jag var typ vaken i 50 timmar så jag vart helt bort till slut. Godis ska gör en pigg men jag somnade typ av det :/ konstigt vah??
Jag fick gå ut och ta en promonad till jag vaknade upp till verkligheten, så gick vi lite runt och bus ringde lite hit och lite dit och sen träffade jag på min älskade FOOTTWIN och vi typ skrattade lite.
MEN fn vad jag skrattade idag helt ärligt idag var jag tup super rolig och glad. Men jag tror att jag inbildae mig själv lite till slut. Kommer inte ihåg så mycket från sista två timmarna men jag kommer ihåg att de (vi) spelade något och jag typ slocknade och sen vaknade jag och började dansa frång ingen stans XD '
HAAHAHAH jag kan bara säga att det var SÅ jävla roligt idag och jag kommer ladda upp bilder senare. asså imon för jag måste sova jag kommer deka när som hälst nu. Bye Bye

XXOOXOXO M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0