gå och gå lite mer

Ja nu är jag äntligen hemma från vår lilla promonad. vi gick lite i hovsjö asså det var DÖDT i hela södertälje... Det var typ bara vi två som var i hovsjö, vi gick överallt i hovsjö sen till slut bestämde vi att vi skulle till maxi. Asså man kunde höra ända till södertälje HOVSJÖ att folk skrek och att de snackade i micrafone.


Ja vi gick till maxi , vid halv spelet skulle min kisins mamma komma och hämta upp henne men hennes mamma hade glömmt bort henne och hon stack till hennes faster opch tittade på matchen dära, min kusin blev arg när hon fick reda på att hennes morsa hade glömmt bort henne. IAF så gick vi tillbaka för hon fick ont i magen, hennes morsa hämtade upp henne vid assyriska föreningen. Hon försökte övertala mig att få skjuts hem men jag tackade nej men då försökte hon övertala mig att få skjuts till hovsjö centrum men jag tackade nej för jag vill gå för jag hade ätit snabb mat idag. Så de åkte men hon var inte glad, men jag fick gå den sista biten snabbt. Det var ganska skönnt att gå lite.



från och med idag ska jag gå, ska minst gå 20 min varje dag. efter ett par veckor ska jag börja jogga så att jag får min kondis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0