Glömde att äta idag?

Ohh jag har fatisk glömmt att äta idag XD hahha men man kan säga att jag åt ett par vindrovor och sen drack jag cola och min favo color cafe från 7/11.. Eller jag skulle äta med emme i sthlm men sen orkade jag inte äta så hon vägrade också som tur för det var skit kallt när jag kom hem. Jag kom hem runt nio tiden och sen stack jag till min farbror och lyssnade på ``Gossip`` så roligt. Jag kom hem igen runt midnatt men nu har jag varit hemma mer än fem min som tidigare idag.
Jag är inte hungrig, helt otrolig asså. MEn  jag håller på att bli sjuk, jag har nyst ett par gånger under detta inlägget. Aja nu ska jag titta på en interview med chris brown om misshandeln på Rihanna. Det är lite intressant men tror inte att jag kommer titta på hela skitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0