har jag tappat bort de ;O

tja förlåt att jag inte skrev något igår men nu ska jag berätta varför.
Min syster plokade upp mig från Geneta och så åkte vi hem till mig, jag satt barn vakt till hennes son för hon lagade mat. Så när hon skulle åka hem så skjusad hon mig och min mamma till vivo där vi 8 pack fiskfele fast man ska bara ta 2 per kund, men vi e ju blattar det gäller inte för oss vi går pa varända kassa, fast jag vägrade så gjorde min morsa det och så köpte vi melon glass som var ganska billig. Så vi gick hem runt åtta sen när jag kommer hem så hittar jag inte mina glasögon så jag och min morsa fick gå tillbaka och leta på marken om jag hade tappat de, och vid hovsjö centrum så träffade jag mina pappa och syster så vi åkte hem och gjorde köttbullar med brunsås och lingonsylt. Hela tiden så sa min mamma att hon inte tänkte köpa ett par till glasögon för det här min andra som jag har tapat, hob sa att jag fick gå runt blind ;S snäält va ? Jag typ sa imot att vi skulle hitta de och hon behövde inte köpa glassögon, för jag skulle använda linser så typ komenterade hon Och ja din pappa bajsar ut pengar va? jag typ jaaa, om han inte gjorde det hur skulle jag gör med mitt liv, han betalar allt för mig för jag är hans favo enligt mig för han köper precis ALLT till mig <3
Jag ringde min syster och frågade om jag hade tappat mina glasögon i bilen så sa hon ja.

jag har varit blind en hela dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0