high technolig is so complected...

shiit har det skiit tråkigt. Emme sitter på min säng och pluggar. Hon har skit mycket att göra, synd för henne men hon kommer ändå få skit bra betyg men jag får hoppas att jag också får bra iår, inte som förra året. skiit betyg. Ja hon sitter och skriver på hennes dator medans jag sitter ocj läser kändis skvaller och lyssnar självklart på Jonas Brothers, jag älskar de. Jag försöker komma på hur man överför bilderna från min minneskort till datorn men jag fattar ingetting och emily vägrar gå upp från min säng. Jag har gett upp hoppet asså orkar inte gå in i varje lilla grej i datorn för att försöka överföra bilderna. Jag har gett upp hoppet.

förut hade man brosan som fixade allting men nu måste jag klara mig på egenhand, för han har flyttat till örebro för att plugga till socionom.. Han är såå smart efter vem har jag kommit ???jag klarar inte ens lägga upp bilder på datorn :/



xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0