idol

hej här sitter jag med morot i handen och bloggar :)
Jag skulle faktisk blogga när jag var hemma tidigar på dagen men jag orkade inte sätta mig framför datornannrs sitter jag kvar ganska länge men nu ska jag bara sitta i fem min för idol börjar snart :P
IAG jag solade aldrig idag ingen orkade följa med men imorgon blir det jag lovar och jag ska bli brunare.
Vad har jag gjort idag efter skolan ?
Jo jag kom hem och åt frukt som är typ frukost och lunch. Sen så gick jag till emme så gick vi lite runt och så mötte jag på jessi. Asså jag säger bara grymaste porten jag har någonsin sett i mitt liv. asså så jävla skönt typ två hela speglar vid ingången till hennes port. Aja sen gick jag hem och de åkte till ishoky match.
Det verkar som om jag ska vara hemma helt själv till midnatt. =) ME LIKE

men nu måste jag gå ner och titta på idol, jag kan höra hur det börjar börja nu
shhuhululul


xoxoxoM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0