Kärlek&Fördom

hej. nu sitter jag här med datorn i knät och tittar på en indisk. den heter Kärlek&Fördom en av min favorit filmer som är indisk. sitter här md min systeroch hennsa son, som har somnat i hennes armar. jag har inte gått så mycket idag för jag kom direkt hem till min syster för hon behöver mig som är barnvakt till hennes son, assa jag ska ta hand im honom men hon kommer oxa vara med, men hon kan inte böra honom för hon har inte i skuldbladen. Så är det. Det är ganska mysigt. Vi käkar chips och dricker varm choklad, som jag älsakr.
 kan inte vänta tills maten blir klar, hahaahha man kan typ säga min stora syster är min kok. Jag hatar ju att laga mat så hon lagar varja dag åt mig och sen sticker jag hem. Nyss kom hon in med  baklawa men jag hatar det såjag ska inte äta. Aja hörs senare nu ska jag faktisk titta klart på filmen ;)





Ps. sorry att jag har inte bloggat på dagar, nu får jag faktisk kärpa mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0