Lite om igår.

tja ja jag vet att vi inte bloggade ifår eller JAG emily har inte skrivit något på ett tag hon kanske borde börja gör det nu. men aja igår så var jag barnvakt för försrta gången på hela mitt liv. så grymt roligt. bebisen är 5 månader gammal och jag satt barnvakt i någon timme, men han sköte sig bra och vi lekte lite, byte blöja osv.ja så jag kunde inte blogga, och sen kom lite folk hem till oss igår och de satt här tills ett typ så snabbt de åkte hem så sov jag :P ja och  skolan var som vanligt, roligt och lite små bråk melan oss i klassen men det betyder ingetting, vi är som bröder ändå. Vi har gått i samma klass i 5 år så nu är vi som idiot familj mer som min RIKTIGA familj XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0