Mår skit

Idag orkar jag faktisk inte blogga så det här är min inlägg för idag. Men man vet aldrig jag kanske ORKAR sen. Jag är sjuk trött och vet inte varför men jag är ganska deppig idag. Men jag kan inte sova nu för min syrra ska komma med min älskling men jag kommer inte orka ta hand om honom. Jag kan tyvär inte sov för jag vet inte när de kommer, det är som en drop in:) Den här veckan har varit helt sjukt, allt har hänt. jag har försökt att pigga upp mig själv med glass men det hjälpte inte, jag orkar inte äta eller gå ner till köket så jag får sitt här i rummet och ruttna.

Varför är jag nere idag? kanske för att alla klagar hela tiden och de säger det till mig, men VARFÖR jus mig det finns faktisk andra människor omkring er men Neej det är just mig de vill klagar till. Aja ska messa med en viss person och vi får se om jag mår bättre eller om jag mår fortfarande mår skit. Hoppas jag mår bätre snart, pigg o glad som den Mirna jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0