MAT jag är lite hungrig nu ...

Jag kan säga er en sak att jag mår lika dåligt som jag gjorde i den sista inlägget. Jag är så deppig, varför? forfarande en gåta som jag måste lösa, det här får ej upprepas för det är ingen rolig känsla.JA vad har jag gjort inget lyssnat på musik hela tiden som kanske skulle få upp min humör men nej nej det gjorde det inte. Morsan kom upp och vill att jag skulle titta åt henne flygg till london men jag orkade inte så jag satt och lurade henne att juag tittade fast jag gjorde en helt annat grej på datorn XD sen bråkade vi för jag var så recpekt löss och jag var faktiskt det och vi bråkade, sen stack hon från mitt rum tack gode gud. hahaha kanske för att jag skrek till henne stick här ifrån, kom inte in i mitt rum igen, så hon stack och svor MASSA SVORDOMAR PÅ ARABISK ÅT MIG. Som tur kom min faster hem till oss så min mamma han inte låssas spotta på mitt ansikte fast det brukar komma lite, hahhahahaha , jaoo vi araber är så skönna ibland.

 
Jag har faktisk suttit och rutnat i mitt rum, har faktisk ite orkat gå ner till köket för att äta eller ta frukt eller något. Så jag har inte ätit någotting sen skolan eller jo runt tre tiden innan jag gick upp på mitt rum tog jag faktisk en glass. Ja så jag har bara ätit lunch och min mellan mål som är glass XD '
Imorgon kommer jag och emily vara idrotslärare åt vår klass, vi kommer betygsättas för hur bra vi är på att undervisa idrott. Vi får väl hoppas att det blir mvg eller vg.
aja jag kommer slockna när som hälst nu , så vi hörs imorn.
shiit jag blev plötsigt hungrig nu men jag orkar inte gå ner och ta flera steg för att komma fram till köket. Isället behöver jag bara ta två steg och så är jag framme i min säng, jag får väl sova hungrig idag av min lathet :P
ska försöka äa frukost imo, fast jag hatar frukostttttttt!!!!!!!


Xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0