MMmmm kebab, emme XD

Efter kyrkan stack jag med mina föräldrar och deras vänner till donken och fikade där, det var ganska mysigt förutom  huliganerna som typ tände fyverkerijer överallt runt donken, för det är syrianska match idag... BARBARER... säger jag bara. Men efter det så skjutsade vi en vän till familjen hem, åkte hem var hemma bara fem mintur för jag var kiss nödig XD sen stack vi ner till stan för att käka. asså jag hade på mig klack skor idag och min pappa vill att jag ska lida så först gick vi till en resturanf men jag vägrade att äta där, sen gick vi till andra sidan av stan vid trafik skolan men jag vägrade också äta dära, tillslut hamnade vi i kebab huset och åt där ;) jag får alltid som jag vill. Vi skulle åka till alby idag men de vi skulle till haf´de gäster från norge, de sa att vi var välkommna men min mamma sa nej tack men tack ändå så det händ inte idag.

jag mesade med min kära kusin och till slut bestämde jag att vi skulle plocka upp henne och vi skulle promonera idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0