mnfdjdn

ja jag vet jag har inte skrivt något men i fredags så åkte jag emme in till skärholmen och köpte till mig en klänning till nästa lördag, för då gifter min kusin sig. Jag kom hem tog frukt tittade på idol och sen deckade jag. Vaknade jag runt ett tiden och emme sa att det var taco kväll då men jag var i min sömn så jag tackade nej :P
Och i lördas var jag för upptagen med att beställa min speciala dator som är bara gjort för mig och så hann jag städa huset lite och sen fixade jag mig.min kusin hade fest. asså det var bara FÖR mycket. hon hade DJ färg lapor som man typ har på diskutek och typ lite mat och dessert asså man var så mätt och när man dansade så ville man bara spy upp allt som man fick i sig...och så kom jag hen runt tolv eller ett och så sov jag direkt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0