NUU

idag har jag varit i skolan kom hem och fixade mig lite gran eller fixar mig fortfarande. jag ska till en kusin som fyller år idag hon och hennes lilla syrra ska göra den tillsamans. Men jag vet inte om jag ska ha mörka eller ljusa jeans men jag måste skynda mig nu för nu är min mamma hemma och vi ska stick nu. Hoppas det blir roligt pch inget drama ;( Händer alltid något eller så snackar de skit om en. Hoppas det blir roligt idag. jag ska lägga ut en bild på mig från sommars men jag är typ likadan sminkad men nu har jag lite mer ;P hahah jag ser lite död ut men det var faktisk 5 på morgonen, hem från en fest. Hade festat hela natten så jag ser helt död ut XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0