OH NEEJ

God morgon alla som har sovit eller ni som är som mig så har jag varit vaken sen igår. jag kunde inte sova för jag hade typ sovit ett helt dygn så under hela morgonen det vill säga efter kl 12.59 blrv jag pigg och kunde inte sova. asså jag har lyssnat på en och samma låt nu i 8 timmar wow rekord. For varje gång lyssnar på den så känns det som jag aldrig har lyssnat på den inanna XD Aja jag ska väcka emme kl 9 typ så kan vi åka ner stan. Hoppas jag orkar vara pigg och glad senare på dan. JA jag kommer orka vad än vi kommer göra på födelsedagen.
Ohh neej jag håller på att bli sjuk :( jävla H*RA, jag kan inte vara sjuk nu :`(..



hoppas att jag inte har så här mycket enegi idag kan jag säga er :P aja nu ska jag väcka upp lite folk, de får ingen sovmorgon idag. de har jobb att göra XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0