Så stolt ídag ;)

idag fick jag bara för mig att gå toll kyrkan :) jag hade sagt till mig själv att jag skulle lyssna när prästen predikar men nej det gjorde jag inte jag var för upptagen med att dagdrömma i kyrkan som jag alltid gör. Men nu har jag bestämt mig för att gå till kyrkan varana vecka eller varje vecka. jag träffade på rimonda, har saknat den skit ungen. Asså vad hon har vuxit. Hon hade klack skor asså hon är typ tre år yngre än mig. Den sista kvarten av predikan så gick vi ut som i våra gammla dagar och vi gick till gungurna som alltid. Men tyvär så träffade jag inte på någon av hennes familj för jag gick aldrig in i kyrkan igen. Men hennes bror var bra idag.Han stod upp och sa något på svemska om jag var uppmärksamm så skulle jag komma ihåg vad han sa men jag var för upptagen med att dagdrömma men han artukulerade, det var bra. Ganska stolt :) jag det var kyrkan idag ...... Undra im jag kommer gå nästa vecka men jag ska börja gå i någon svensk kyka så att jag förstår vad jag säger XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0