Sluta smsa mig, snälla !

ja idag har jag varit i skolan. kom hem gjort något och sen stack till stan med min ÄÄLSAKDE kusin. vi gick lite runt och till sist hamnade vi på donken, och sen kom linda, natta dit till sist kom bella sen stack de för att hitta något att köpa till mig ;P Jag och min kusin satt på donken ett tag sen tog vi en aväng och sen köpte hon godis och sen hamnade vi på bryggan och åt godis och snackade om allt möjligt. efter ett tag tog jag upp min mobil men då hade folk BOMBAD min mobil med sms och missade samtal. Skiit jobbigt, svarade inte på alla men men sen hamnade jag hos syrran och träffade min älskade markus. Till sist tckte jag att  det var nog så jag stack hem och då träffade jag emme på bussen. Hon hade tydligen träffat en skiiit snygg kille och sen träffade hon en för detta förföljare som började genast bomba henne med sms som förr i tiden, sknar verkligen inte det. Äntligen kom jag hem, tittade på idol och hjälpte min mamma med snaksen till imon. sen började jag dööö, det var ett tag sen jag vaxade mig så jag dog och höll på att sparka syrran på ansiktet tusen gånger, annars rakar jag mig <3 jag älskar det för det gör ej ont :D
mmm så har min dag varit :/ tråkig va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0