SNÄLL OCH RARA JAG

Tja.
Ja jag vet att jag har inte bloggat på två dagar men det är för att jag har inte kunnat sätta mig på en stol. Jag har haft rygg/svanskota problem i två dagar men igår fick jag medecin plåster som var skit stor. Men det hjälpte mig och nu mår jag tusen gånger bättre. ni kunnde inte anna hur ONT jag hade, jag kunde varken sitta eller gå så jag låg i min säng princip hela tiden. Aja idag blev jag bättre runt ett tiden då veken slutade göra så ont som värst.

 Så jag och emme åkte in till stan (sthlm) och shoppade lite. Jag och emily har likadana halsband men hon har i guld och jag i silver det är typ Våran grej asså som ni fattar. Vi båda köpte jeans leggins. och så köpte jag ansiktsmask. Imorgon har jag födelsedag och jag är inte så sugen för förra gången jag gick var det ingen höjdare, det känndes mer som barnkalas asså. MEn jag ska gå till födelsedagen och hoppas att det blir roligt annars får jag ju fejka ett smile och säga att det var super kul...
Imon ska jag vara så SNÄLL som ska ner till stan och köpa något till min syster fast det är inget  för spc. tillfelle. Jag ska köpa två halsban en till henne och andra till mig. Hon har haft strul med jobbet och med mina syskom så jag ska försöka pigga upp henne med en present från mig. Vad snäll jag är men det är för att hon 'är min syster och jag älskar henne. FAst hon har suttit dit mig när hon har lovat att inte säga något men därimot jag så håller jag allt för mig själv an att skvallra på sin egen syster, men det var länge sen och det e glömmt.
Jag ska vakna kvart i tio och ta på mig byxor så åker jag ner till stan med emily fast hon kommer vara ganska stressad för hon ska laga mat åt hennes familj för henns morsa fyller åt, de ska fira henne. Grattis Annita(?) , världens skönnaste morsa XD


xoxoM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0