Stan med EMME

TJA
Jag kom precis hem från stan med emily. Vi satt i donken och fikade lite sen gick vi ut i den kalla vädret och gick lite vid kanalen och sen försökte vi gör en video blogg hahahhahah men det lyckades vi inte med sen dog kameran.. Hade det soft idag, tog det lungt och hade bara mirna och emily time, det var länge sen vi hade det. vi tog massa bilder idag om ni har tur så lägger vi ut några.... ingen är hemma nu, det är skit tråkigt har ingen att bråka med eller att reta med....

Asså jag har inga kläder , måste shopa lite. Jalla emme vi drar till sthlm och sen vår plats(7/11) hahahaaa. Asså varför kan jag inte lägga in mina bilder i datorn det står att det är något fucking fel!!!!!!!! jag blir så less på allt som hår fel just nu.


xoxo M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0