Trevlig vahhh???

jaa som ni alla säkert tänker varför bloggar mirna när hon borde vara i skolan?
joo det är för jag har ont i ryggen. gick till doktorn och gjorde några saker så fick jag medecin för att dämpa smärtan men det finns inget som kan hjälpa så jag kommer vara hemma i ett par dagar om jag har lika ont som nu..
ja jag vet jag är tråkig men jag har inget intressant att säga så tyvär.

igår var jag i skolan och sen tröttnade jag och emily och vissa andra å vi gick till maxi och köpte cola och chips så satt vid scenen och prtade om allt möjligt ganska skönt. så stack vi till skolan efter någon timme och kökade sen hade vi typ två lektion ner tills vi slutade.
efter skolan stack jag till min älskade markus och hade det skit roligt fast jag hade ont som satan, sen kom han hem till mig och stanade ganska länge. Jag gick och sova fast han var hemma hos mig :P


 japp det var igår och lite om idag

Kommentarer
Postat av: EMILY

i miss youuuuuuuu, i miss your smileee, i still shed a tear every once in a while. när kommer du tilbaka hayati?!

2009-09-16 @ 20:11:23
URL: http://emilyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0