idag vanlig dag

Jag vaknade runt ett idag och fick tillbacks min ryggsmärta men inte lika ont som förr, jag kunde inte sitta tills nu.
Jag vaknade ingen var hemma fast jag trodde min syrra var hemmamen hon åkte in till liköping till hennes läkare, Hon har ju opererat sig. skulle ligga och titta på tv men min mamma har tagit bort något sladd så jag kan inte se alla kanaler så jag tittade på någon random film. Till sist vart jag uttråkad så vem messar jag jo min kusin som jag inte har sett på två veckor<3 Jaja vi tjafsade hos vem vi skulle vara hos så till sist hamnade hon hemma hos mig. Mmm hon hade tydligen varit sugen på att äta pizza så jag tog henne till pizzerian och hämtade mat och jag låtsades att vara hungrig för att övertyga henne att gåå till pizzerian XD åt typ en fjärde del och hon åt en fjärde del så hälften är kvar. Jag var prop mätt fast det var runt sju och jag hade inte ätit något på hela dan, fast än att jag hade godis framför näsan på mig så åt jag inte. Jag är stolt att jag kunde motstå ;) hhens syster ringer henne och sa att hon var i parkeringen så jag gick med henne men nämen min syster är ju också där(jag som trodde att hon sov.) hon frågade om jag skulle med och träffa MARKUS och hur fan kan jag motstå honom liksom. Jag träffade markus i en litten stund sen sov han men jag fikade med mina systrar ett tag. När vi gick hem igen för att komma till parkeringen så gick vi igenom skogen och fyfan vad vi  SKREK OCH SKRATTADE, jag höll på att ramla tusen gånger det såg ut som ett missfoster som försökte att dansa XD aja nu är jag hemma och glad, imon ska jag till skolan. Borde faktisk sova nu men orkar inte.

Föresten så blir festen på LÖRDAG inte fredag sa fel altså. Yay cant wait, måste säga till alla vänner imon i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0