hahahah FÖRR i tiden med emme

tja kom precis hem. det var skiiit tråkigt. de typ tog ut maträtt efter maträtt och sen desert efter desert. typ alla åt typ hela tiden men jag orkade knapt atta något. hahah jag var propp mätt av godiset som jag och emme hade köpt tidigare på stan. 
Aja nu ska jag tväta bort mitt smink, typ 10 kilo smink idag XD 




aja jag kommer lägga ut gammla bilder på mig och vi får se om jag kommer lägga ut bilder på emily
DE hära bilderna är typ från förra eller för två år sen. kommer exakt ihåg den hära dan och det här var på morgonen, vi var helt trötta och pratade lite skit tillsamans XD



de dagarna jaoo hahah jag behöver bara säga E5 XD de dagarna jaoo, kommeru ihåg ?
och denna bild är någon timme efter den ovan.Är i stan och luffar runt som vi gjorde förr i tiden...  HAHAHA XD asså det sug urt som att någon hade slagit sönder min näsa :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0