vad ni missade

Tja förlåt att jag inte har skrivit på flera dagar men jag har inte kunnat sitta framför datorn för jag har inte ens kunnit sitta ens så det är min förklaring. Ja nu ska jag berätta lite kort om dom dagarna som jag inte har skrivit något.
fredag så var det fesr hos mig och det var riktigt roligt men jag fick två presenter som jag verkligen HATAR !!!
Lördag vaknade jag kvart över tio och gick på fotbolls match, jag gillar inte att titta på fotboll men vi satt och chillade och sen åt vi på MAX. efter det stack vi till chris och chillade vidare hos honom.
Söndag firade min födelsedag med syrran och latade mig hela dagen.
sen började skolan och vi har haft det ganska roligt men inget specielt på gång. mmm det var ju nästan allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0