Vilken heting (?)

hejsan .
Idag så känns det som de gammla dagarna där jag skolkade varje dag, men idag skolkade jag bara på en lektion för jag var tvungen att gå till maxi och käka lunch. Skolans mat är SKIT.....
Och min mentor typ käkade upp mig för jag missade en av hans lektioner idag, asså get a life. 

Men jag och jessi skulle till donken efter skolan men sen såg vi en heting så vi vara bara tvungna att ta samma buss som honom men han plankade. Asså för två år sen såg han ut som en jävla gorilla men asså shiit när jag såg honom idag så var han snygg. Men jag såg inte så bra för jag orkade inte ta på mig glasögonen Eller mer som  jag ville inte. Aja hela vägen hem så skrattade vi bara =)  Sen såh såg jag en kille som jag kände typ för länge sen och han typ stirrade på mig hela vägen hem fast jag tittade på killen brevid honom. Jessica blev lika röd som en  tomat för hon skrattade så mycket men aja kan inte skriva nu.

Ska ut och  gå med jessica och hennes hund. Och sen kanske vi går runt i hovsjö, vi får se men nu ska jag bara sätta på mig ordentliga kläder och ska börja gå till saltskog.

SEE YOU LATER ALIGATER :/

xoxoM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0