vill ha smink :/

hej. jag sov aldrig igen haha. jag har suttit framför datorn och lyssnat på la musica. vad har jag gjort idag ? jo jag har plattat håret och valt kläder tills idag.

Jag kommer inte komma hem idag direkt från skolan, jag ska till solarium idag, man måste väl bli brun ;P jag missad precis bussen så jag får väl ta den som går om en halvtimma. Fan asså jag kommer inte ha på mig smink idag :/ för om man har det och solar så blir ansiktet fläckig och det vill man ju inte ;)

har ni hört att (de) har brännt assyriska föreningen, hahahha min kussin skulle gifta sig där den hära lördag. Fett synd men det gör inget de ska använda kyrkan lokal den är ändå mycket snyggare. Men jag älskade Assyriskas förenings lokal asså den är så stor och bekväm, bästa ställat att ha en bröllop men nu är den bränd. JÄVLA idioter ni kommer från samma land, ni alla är Syrianer/ assyrier, vad fan ska man kalla er. Ni är samma folk och ändå bråkar, varför bränna ner en lokal???? vad har lokalen gjort er !!! era TRÖGA åsner...


aja nu måste jag städa efter mig XD hhaha som om jag kommer städa men ska ner och ta knecke bröd det får bli min frukost. Jag hatar verkligen FRIKOST, men idag är jag stolt för jag ska äta frukost .. '


shuhuhlulululul xoxoM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0