ALL I CAN SAY IS THAT I LOVE YOU, GUYS

♥Det här inlägget är till min FAMILJ.

Jag vet att ni kommer läsa detta =)
Idag när jag sov över hos min syster så var hon vaken till kl5 för markus kunnde inte sova, men hon gick ändå upp 2 timmar efter för att fixa frukost åt mig. Jag försökte få henne att gå och lägga sig men hon sa NEEEEJ hela tiden. Så jag hjälpte henne med disken innan jag gick ut.
Medans jag gick till busshålls platsen så insåg jag att jag borde uppskatta mer min familj, för allt de gör.
De gör allt åt mig och vad ger jag tillbaka???? JO, en uppkäftig tonåring. Det borde inte vara så.

JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ER, MIN FAMILJ. DET KANSKE INTE ALLTID SER UT SÅ  MEN JAG GÖR DET INERST INNE OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET♥

FRÅN OCH MED NU SÅ SKA JAG SLUTA VARA DEN JOBBIGA,UPPKÄFTIGA,IRETERRANDE TONÅRINGEN OCH SKA VARA SNÄLL MOT ER OCH UPPSKATTA ALLT NI GÖR ÅT MIG OCH KÖPER ÅT MIG. TILL OCH MED DEN LILLA MINSTA SÅ SKA JAG UPPSKATA DET.
EXEMPEL NÄR JAG GÅR HEM TILL SYRRAN, SÅ FORT JAG KOMMER IN SÅ FRÅGAR HON MIG OM JAG ÄR HUNGRIG. MEN HON BRYR SIG INTE OM DET SVARET JAG GER HENNE, FÖR HON KOMMER ÄNDÅ VÄRMMA UPP MATEN/LAGA MATEN. OCH VAD GER JAG TILLBAKA? INGETING, JAG DISKAR INTE ENS EFTER MIG. 
FRÅN OCH MED NU SKA JAG GÖR DET.

NI HAR GJORT ALLT TILL MIG, ASSÅ JAG ÄR EN BORTSKÄMMD UNGE. OCH DET SKA INTE VARA SÅ!
JAG FÅR ALLT JAG VILL, OCH DET SKA INTE VARA SÅ. 
NI FÅR FAKTISK SÄTTA GRÄNSER FÖR MIG, JAG VILL INTE VARA BORTSKÄMMD LÄNGRE.

JAG HAR FÅTT ALLT PÅ EN SILVER TARLLIK, OCH NU SKA DEN BORT BLI  och skall bli AV PORSLIN ;D

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

we love u to bibi

2010-05-19 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0