I can fell my heart beating like crazzzy

Hellu.
Nu ska jag berätta lite kort vad som har hänt den senaste veckan.
Vi har flyttt till hallunda och har städat och gjort en massa grejer med familjen.
Jag kan säga er att det känns lite skumt, det känns som jag bor i ett hottelrum.
Ingen vet vart någt ligger och vi typ försöker hitta våra grejer...

Igår så var jag med mina tjejer i sthlm, träffade de en snabbis :/
Åkte in till sthlm och bytte min byxa som jag abselut inte gillade och sen så gick jag runt och letade efter tjejerna som bestod av Emily, Eva, Goss-ha :D
Åt glass på donken och sen milkshak från 7eleven och sen mot kvällen åt jag en till glass :;D
I love ice cream...


Idag så har jag bara varit lat.
Har duschat och det var hur skönt som hälst ♥
Jag har ätit lite godis.
Tråkig dag kan jag säga er.

IMORGON så ska jag till Alby :D
Jag ska träffa mina gamla grannar som är hur snälla som hälst.
De är så go´ hjärtade.
YAY jag kan inte vänta till imorgon...


Här får ni några gammal bilder på mig





Break out, break out,
As we escape through the windows,
Head for the car, and never look back, singing-singing,
"Break out, break out,
Our time has come and we've got these big city dreams.

Put up or shut up, we're not wasting time again,
The credits are rolling and we're getting lost again,
In parking lots, to serenading sirens,
As the blue lights bathed our smiles...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0