MAN LEVER MEN HAR ÄNDÅ INGET LIV

Hej alla. Nu är det FREDAG :D slut på skolveckan, men vad ska jag ta mig till??????
Jag sitter hät i mitt hem i hallunda och har ingen runt mig.
Alla mina vänner, alla mina kusiner bor fortfarande kvar i södertälje, vad ska jag ta mig till!!!
Det känns som jag har flyttat bort from allt och har gått vidare fast jag tittar tillbaka och saknar allt och alla.
VAD SKA JA GÖRA?????? SKA JAG GÅ UT OCH SKAFFA VÄNNER PÅ GATAN? HUR FAN LYCKAS MAN MED DET????? OCH OM JAG NU GÖR DET SÅ ÄR DET GATUUNGAR OCH VAD SKA JAG GÖRA MED DE? DET KÄNNS SOM ATT MAN HAR BÖRJAT PÅ 0 IGEN.
Men vad göra jag igentligen i Hallunda? Jag är långt ifrån mina vänner mina syskon mina kusiner.
Vad är det igentligen som är bättre med hallunda?
Ja det är skönt att komma bort från tråkiga Södertälje men ändå så saknar man det, för det är annu tråkigare i hallunda utan någon bekant i närheten.  Vad har jag gett mig in på? Ett liv utan glädje, värför lever man då?
Man kommer hem efter en skoldag med mina vänner och bara sitter vid datorn och gör INGET!
Här sitter jag och har 100,000 frågor i huvudet, men det fins ingen som kan svara mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0