Mm choklad fontän

Godmorgon.
Eller det är inte morgon just nu.
Jag vaknade runt åtta, sov bara 4 timmar idag :/ skumt...
Snacka om att jag har världens huvudvärk.

Igår så var jag på en fest. Festen var rolig, men inte så rolig för mig.
Man kan inte ha roligt om halva familjen saknas, tyvärr så var inte mina systrar bjudan.
Men vi har en till fest idag och idag är de bjudna=)
Gissa vad de hade igår PÅ festen??? JOO DE HADE CHOKLAD FONTÄN :) MUMMMS...  MEN JAG GILLADE INTE CHOCKLADEN FÖR DET VAR MÖRK CHOCKLAD, MEN ÄNDÅ.
Går dagens desert buffe var sjukt god.

IGÅR SÅ GJORDE JAG 'LITE' DRINKAR, SHIT VAD GODA DE VAR. TILL OCH MED MIN MAMMA GILLADE DE =)

Aja nu ska jag, jag vet inte vad jag ska göra.
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0