Where are you now ?

Hej alla :D
Idag har jag varit på bra humör.
Jag vakande runt 10-11 tiden och sen runt 12 tiden åkte jag till Alby.
Jag gick till min gammla dagis, som de har tagit bort :/ och så gick jag till min första skola som jag gick i och den har de totalt byggt om, den liknar inte hur den var i förr i tiden ;/
Och så gick jag till den sista skolan som jag gick i innan jag flyttade till s-tälje, gissa vad de har gjort med den delen av skolan?? de har gjo den till dagis :/
Så man kan säga att  Alby har förändrats men jag har fortfarande kvar minnerna från Alby, jag behöver inte vara där för att komma ihåg något....
Juste, jag träffade mina grannar som är så snäääääääääääääla, vi spelade basket/fotboll och gick runt hela Alby...
Och så gjorde deras kära mor en lasange plåta som var hur GOOOOD som hälst :)
Aja sammanfattningen om idag var ROLIG.
Det började små regna så de gick hem till sig och jag tog tåget hem till mig.
Jag kom hem runt 8 tiden, det var fortfarande ljust ute ♥

Aja nu känner jag mig lite sjuk, så blir det om man går runt med jeans jacka redan nu.
Måste kunna vakna imorgon för jag ska till s-tälje....

Om ni vill träffa mig så är det bara att messa mig. Jag kommer säkert befinna mig hos min älskling men jag har några äranden först i stan :D
SHULULU...
kommer du ihåg? vårt ställe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0