You are my Daydream



Hellu.
Har inte skrivot på ett tag för jag har varit upptagen.
Jag har åkt in till stan för att titta på en skola med emme och så har jag sovit hos min systér.
Jag har haft nationella prov i veckan.
Jag gjorde matte nationella provet igår och jag fick MVG, nu är det bara att få ett par rätta svar i min nästa matte prov och så får jag MVG i slutbetyg för matte nationella ;D
SÅ här är statiken för vår klass reseltat för matte provet: 1/3 MVG, 1/3 vg, 1/3 g.
Men i andra sidan av skolan, det vill säga svenska klasserna så var det 80% som FAILA, snacka om att de inte kan något..... Tur att jag går i den engelska klassen ;D

Idag så hade jag engelska nationella, snacka om den roligaste provet ever xD
Man skulle typ snacka om vad man tycker om´, men vad gör min grupp????
Joo vi började snacka om Desperate housewife och Famaly GAY. Och alla gick ut med MVG i slutbetyg i engelska nationella :D HAHAHAHAH.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0