YOU MAKE ME HAPPY TO THE NEXT DAY

Hej hej.
Nu är jag äntligen hemma.
Igår så skulle jag BARA köpa mat med syrran men det slutade att jag åkte in till södertälje och hjälpte syrran med att laga mat ;) och så slutade det med att jag sov hos min andra syster.
Så fort jag kom hem till min andra syster så tog hon fram godis,chips,pop corn mm. och vi tittade på en skit bra film...

Idag så vaknade jag runt 8-9 och så tittade jag på tv,åt frukost, lekte med markus och fick honom att gråta fler tal gånger =/
Så åkte vi in till skärholmen gallrerian och gick runt och sen så åkte vi hem till mig.
Nu ska vi baka baklawa och laga något till imorgon.
IMORGON SÅ ÄR DET MIN ÄLSKLINGS ETT ÅRS KALAS ♥


SKIT FUL BILD, BUT WHO CARES???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0