Jag trivs i min nya skola

Så ja, nu är det äntligen lördag :D behöver inte vakna tidigt nu på helgen :P

Okej jag har ju börjat i en ny klass, jag älskar min klass, men första dagen så var jag snäll mot en person och ångrar det nu. Den personen fick helt FEL signal och ja de senaste dagarna har jag varit dryg mot den personen så att de får rätt signal :) and thank god, de fick det, men känner mig elak att vara dryg för att de ska fatta vad jag menar. Jag hatar att vara elak, är inte speciellt bra på det. Hahah =)
Igår var en sjuk rolig dag, kom försenad.
Har kommit försenad 2/3 dagar, not good.

Men aja, igår så var vi med 3orna och 2orna, spelade upp en pjäs och jag GLÖMDE vad jag skulle säga, SHIIIIT, but what ever, no one is perfect.  ohh glömde jag berätta en sak? Jooo det finns en as het kille i 2an, jag typ stirrade på honom, och han heter MARKUS =) som min lilla älskling ;D Fan att han inte var min fadder, han var ''Lolitas'' fadder :/ DAMN! Han ser ut som en punkare, men det är något med honom som jag har hakat upp mig på, kanske hur snygg han är. Ja jag kanske inte har värdens bästa smak men men jag har ingen smak, jag kan gillar fjortispojkar till aa allt jag kan säga är PETER =) Hahahahahhaha XD
Men aja SEN så fick vi faddrar jag har bästa. Hon heter Amanda och hon var som mig när hon började teater, hon hade inte gått på teater kurser eller något sånt innan, jag såg mig själv i henne, vi passar perfekt =)
Sen så lärde jag känna hennes vänner, snälla. En kille är typ 2 meter lång men han är 94 och går i 2an. Jaaaag ba shiit man, men jag kom jätte bra överens med honom så var han också bög, har aldrig träffat på en bög men aja. Åkte med de till centralen och sen sa vi hej då och gick till varsin tunnelbanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0