hade nothing to do

tänkte lägga upp lite bilder på mig, fler kommer imorgon.

mörka läppar klär inte mig.
Meza, hade mer sallader men de var tyvärr slut när jag kom på att ta bild på bordet, och självklart läser söta Mirna skvallertidning.
självklart ska jag inte frysa så jag har på mig de as ful uggsen.
arabisk sätt att fika..

blev så ful på alla bilder så passade på att ta en CP bild för den skulle ändå bli ful.
This is what i do when i am bored!



visst tror man att jag gråter på riktigt, well i am not. it is acting, wiho i´m so awsome
min spegelbild blir alltid snyggare :/ det konstiga är att jag måste göra miner för att kunna stänga ena ögat, jag är en nybörjare. I somras kunde jag inte stänga ena ögat, när jag försökte blinkade jag båda ögonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0