Så har min dag sett ut.

hej...
idag var jag i skolan, asså tråkigt.
Idag så bestämde jag i gympa lektionen och det gick ganska bra :)
Hade fricker i två hela timmar. men det var roligt.
Tittade på en film :D
När vi åt mat idag så tappade en av mina vänner ett glas, det var glas bitar över hela golvet, klumpeduns asså....
hahahha vem som snackar asså :P

glömde att lägga in inlägget så¨nu ska jag skriva min andra fast i ett och samma inlägg.
ÅT middag runt 19 tiden, det fick bli tsatsika. Bara tsatsiki, fyfan vad gott det är.
och YAY för att made in sweden och glee club har börjat igen :D
Drack te med mjölk och mycket socker under glee.
aja nu ska jag inte uttråka er någon mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0