I JUST WANT TO GET YOU OUT OF MY HEAD!

nu ska jag skriva vad som har hänt de två sista dagarna. jAG FÖSÖKER ATT LÄDDA UPP BILDER MEN DET GÅR INTE SÅ I DENNA INLÄGG SÅ FINS DET INGA BILDER!

TORSADAG

var i skolan sen så åkte jag och eva till stan för att köpa present till en kompis till oss, vi skulle igentligen åka med 3 personer till men de var tvungna att åka hem och äta, det tog för de 1.30 min att komma ner till stan men jag och eva var stressade så vi köpte och åkte till scania rinken.
Vi väntade i 15 min tills jessi och emme kom.
Vi tittade på ishoky, skit roligt speciellt mina och evas komentarer.
Vi dog när vi såg spelarna strecha, det var så roligt.
Gissa vad man fick, joo vi fick grattis land chips.
Sammanlagt så hade vi minst 15 chips påssar XD Asså vi är blattar ved förväntar ni er !
När det var paus så sprang vi till coop och köpta drickor, shit dt var skit jobbigt.
Under andra halvliekt så stirrade jag och eva på en kille som liknade exakt justin beiber, men bara från profilen fram ifrån liknade de inte ens varandra.
Och så var de skit mäcktig våge som gick runt arenan 3ggn!
Efter matchen hämtade min pappa oss och skjutsade alla hem ♥
kom hem runt 22.30, så fort jag kom hem så gick jag till brosans rum och somnade där.



 FREDAG

Var i skolan men det  var inget speciellt som hände.
Åkte hem till syrran en snabbis, gav henne hennes skor och så fick hon plocka mina ögonbryn :D
Var där ungiför 45 min sen så åkte jag till ronna, mötte eva vid buss hållsplatsen så gick vi till festen/födelsedags.
Det var ganska roligt men lite random kan jag säga er.
Asså vem fan bjuder sin kussins festman !
Dansade lite, tog bilder, käkade tacos, åt glasstårta, sen var det lite snacks time, då så åt man godis och chips och så dansade vi lite till, jag, eva och linda gjorde en liten dans ller för mesta var det lindas dans som jag och eva härmade, skit roligt.
Sen så tittade vi på en skräckis men det gick inte att se på den för alla snackade mun på varandra! skit jobbigt asså!
 Efter det så gick alla hem medan jag fick vänta på min ¨¨svarta taxi¨¨ :D
När den kom så åkte jag hem, var hemma runt 23 tiden.
Så fort jag gick igenom dörren så sprang jag till brosans rum och sov direkt.......




SÅ HAR MINA 2 DAGAR VARIT, SKRIVER DETTA FÖR ATT JAG INTE HAR SKRIVIT ETT PISS DE 2 DAGARNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0