gossha o markus made my day :D

tja nu har jag inte skrivit på två dar.
ska berätta lite kort.
Torsdag:
var i skolan, åkte ner till stan och sen köpte jag mjölk och åkte hem till syrran. Var där hela batten, åkte hem runt 12 tiden :/ jag som börjar 8.15 på fredagar.
Fredag:
Började dagen med svenska, asså bokstavligen jag höll på att skrika högt att M* och E* kunde gå och dö eller så slår jag ner de...Men men jag lyckades hålla mig lugn med att pumpa med högsta volymen med punk musik!
Därefter så hade jag mathew men har var sjuk idag, så M* fick vara vikarie och med det så betyder det att jag inte gick på den lektionen för om jag skulle vara kvar så skulle jag säkert slå honom mellan bena och slå E*.....
Ja så började min skoldag.
Skit i skolan, ska berätta vad som hände efter skolan.
Åkte hem till gossha och spelade we i ca 1.30 timma.
Sen så tittade vi på top model, snackade lite i köket och gick upp till hennes rum. Åhh älskar hennes rum, skulle vilja byta ut det med min och sen lägga dit en dator :)
Asså gossha är så jävla skön, jag garvade i 10 min, hon ville äta något sött, så går hon och tar ut sylt och käkar det. Jag och gosshas morsa var förvånade och började skratta åt henne, sen så sa hennes mamma om hon ville ha en socker påse också och då menar jag verkligen att jag dog av garv XD
Runt halv sex tiden tog jag bussen hem, var hemma runt sex. Efter en timma kom min älskling hem till mig, vi myste och skrattade. Älskar Markus av hela mitt hjärta och kommer alltid göra det!

(för en månad sen och jag ser inte ut som om jag mår bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0