oh hatar mitt liv just nu !!!!!!

TJA,  mår inte riktigt bra just nu....
är så uttråkad, jag tror att jag ska träffa tejerna imorgon, har saknat er ♥
Jag måste träffa emily, hon ska få hennes present. Orkar ointe ha den här hos mig, den är slängd någonstans här hemma. HAHAHAH.
På vägen hem så tänkte jag på något och så har jag mått skit dåligt sen dess.
Hatar allt o alla just nu, vet inte varför men jag känner mig så j'vla ................. oh kan inte beskriva det.
fyfan, nu får det räcka för 2010 ska bli mitt år!!!
Ska sluta klaga och ska sluta vara så jävla fittig mot alla när jag inte mår bra. Ska sluta tänka på saker som jag skulle ha gjort eller sagt, ska tänka på framtiden istället, ska tänka på vad jag ska göra inte vad jag kunde ha gjort... och har bestämt mig att jag ska sluta tänka på ....., nu får det vara nog. Kommer ändå aldrig träffa den personen igen så fuck them och så ska jag få bättre betyg !!!!!!!!!!!
Ska vara gladare och har bestämt mig att jag ska köpa gymkort, så att jag har något att göra på dagarna.
Hellre att vara på gym än att sitta här hemma och ruttna!


this is what i feel from the bottom of my heart !

THIS IS MY YEAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0