Please just let me go and let me be all alone.

shlul, ska berätta vad som hände igår.

Slutade skolan efter lunch eller för mig var det innan lunch :)
Åkte till heron, hade ångest vilken film som jag skulle titta på, snabba cash eller avantur men till slut så valde jag bara en och det fick bli snabba cash.
Köpte snacks nere i willy, dock åt jag bara hälften orkade inte äta mer.
Så åt jag också middag i heron, det fick bli kebab men åt bara hälften. Var så mätt.
tog bussen hem 18.37 under hela buss resan så snackade jag med mina älskade kusin och så snackade jag med brorsan. Mötte honom senare i stan, han var på asian roxy med en kompis till honom.
Sen så gick vi lite runt i stan, till slut frös vi alla tre så vi gick och satte oss i café tratten. Hatar det stället, alla är så otrevliga och det påminner mig om en stuga ute på landet som har funnits i 30 år!

Sen åkte vi lite runt med bilen, min bror och hans kompis släppte av mig efter ett tag.
Kom hem och satt och fikade med min syster. hemmer festman och mina föräldrar. Man kan ju säga att jag hade totalt fikat 3 gånger på en och samma dag.

så har min dag varit.


så känner jag just nu. HAHAHAHAHA titta man tror att jag har värsta läpparna XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0