Thats how i like it !

Känner att magen ropar på hjälp. den vill tydligen äta.
Men jag vill inte.
Plus så orkar jag inte gå ner, jag sitter bekvämt här i mitt rum och lyssnar på musik.
Åhh jag får ångest, har kläder överallt här hemma, eller inte hemma mer som mitt rum :P
'Not nice, har typ bh på golvet, kläder på kläder, kappa på golvet och det roliga är vi vet inte vad som e rent eller smutsigt :/ But i like it, fast jag får ångest. Jag gillar när det är lite smutsigt, det vissar ens personlighet och smutshet är verkligen mitt xD
Ehh jag blir ju bara dummare och dummare för mer jag skriver juh :/
Folk som säger det är bra att skriva man blir duktig, well it is not true, just looka at me !
(BEVIS!)


I give you my life.
Would not think twice.
Your love is all I need believe me.
I may not say it quite as much as I should.
When I say I love you darling that means for good.
So open up your heart and let me in.
And I will love you 'til forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0