varför är jag vaken ?

klockan är  halv åtta och jag har inte lagt mig än, om jag nu hade skola så skulle jag typ vakna nu.
som tur har jag inte det :)

jag har lyssnat på west life, när de var i idol.
det är typ andra gången jag har lyssnat på de.
deras låtar är så lugna, de får mig att bara bli galnare, icke bra för mig.
men det kanske inte är de, det kanske är allt red Bull jag har druckit idag, ca 4 stycken.
börjar få utslag på armen, jävla armband, tål inte inte fejk grejer. min arm är lite uppsvullen och det kliar som fan!
Mån skulle kunna tro att en bi har stuckit mig. värsta blåsorna ju!


Remember the first day when you look at me and flirted with me.
we had butterflies although we tried to hide it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0