You only caused troubel and nothing else!!!

tja tja ...
Jag har inte hunnit skriva ett piss.
efter skolan så åkte jag till syrran och var barnvakt i några timmar.
Morsan hämtade upp mig 18.15 och så åkte vi hem och packade våra kläder and off we go to sydpoolen :)
var i sydpollen med mina föräldrar men min pappa försvann efter 5 minuter, när bubbel poolen slutade bubbla :)
Försökte lära morsan att simma, det kommer ta 1000 år tills hon lär sig :/
idag var det första gången som mina föräldrar var i sydpoolen. Jag älskar att simma, har glömt hur skönt det e. Ska simma varje vardag :P it¨s a promes.
yepp so har min dag varit.

ska jag var helt ärlig? jag kommer inte ihåg ett piss vad vi gjorde i skolan, asså jag har typ glömt bort allt som hände i skolan idag.

JAG OCH VÄRLDENS BÄSTA KUSIN <3

I am so glad that i dont need you anny more, everything i did or said you caused troubel for me. Now you are gone and that i am so thankful for. I will miss you, but you were not good to me so I need to let you go now, baby
Now i can live my life, you hold me back for so long. Finelly i can live MY LIFE!( without you)
I dont want to let you go but i need to.
PEACE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0