Varför kommer jag aldrig ihåg kvällarna?!

Nu ska jag skriva vad jag har gjort hela veckan.

Måndag.
Vaknade av ett samtal som lede mig till fitja och lite shopping. Och så kom jag hem och var med min syster och markus, vi åt sallad och K Ö T T ! mm mums asså.... Och när min syster gav sig av så kom Emily o Eva hem till mig, och sen tröttnade jag på att vara hemma så jag visade de runt här i Hallunda. Och så när de åkte så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde  men jag vet att jag var upp ganska sent.

Tisdag
Fick ett samtal som ledde mig till stan, en liten shopping runda hann jag med innan butikerna stängde. Och så när jag kom hem så gick jag direkt till min kusin där jag träffade på min familj, som till slut lede till en kvälls promenad till norsborg. Och efter det så kommer jag inte ihåg ett piss.

Onsdag
vaknade 7.30! 8.30 så började jag promenerade med min kusin till Slagsta badet och tillbaka, tog en timma. Efter det så duschade jag och så hämtade min syster upp mig och så åkte vi till Slagsta badet och lekte i vattnet med markus. Och vi hade linnen på oss( I D I O T E R) och så brände vi oss. Efter badet så åkte vi hem till min syster och jag däckade i en timma, så vaknade jag upp vid att min andra syster jagar lila Markus =D
Så kom min familj och hämtade upp mig. Och igår kväll, ehhh jag vill hellre inte skriva om det. Men jag kan sga er att jag sov tidigt.

Fredag.
Imorgon ska jag ner på stan och shopa lite. Och så ska jag till min optiker kl 4. Japp så kommer min dag att se ut.  Och mot kvällen så kommer jag ha fult upp med gäster hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0