Gimme MORE (HAHAHAA)

Hallu..
Nu har jag inte skrivit på ett dagar.
Jag har varit sjuk och så har jag haft mycket att göra. Jag har gått på en av mina auditions, jag har typ 4-5 kvar :/
Jag hatar när jag är nervös.. Fast det är jätte roligt att vara där och ha 2 lektioner innan själva uppträdandet framför juryn. Jag har tuffa konkurrenter, en tjej som jag pratade med är med i en film som har  /är i bion.

Aja ni ska inte få lida med mig med min nervositet...
Ohh hatar verkligen att vara sjuk, den där Tomas jäveln har smittat mig. Han borde inte ens ha kommit till skolan :/
Jag kommer inte skriva något imorgon, för jag ska vara barnvakt 8-16 och efteråt så har min farbror bjudit familjen på middag...

Bjuder på en video.. HAHAha ni kommer garva.
Jag gillar bara honom när han har kort hår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0