Hahahaa fett synd.

Nu ska jag få er att skratt lite... Titta vad jag hittade på felsms.com


Till: Mig
Sms: Älskling när jag kommer hem ska jag rå knulla dig på köks bordet<3
Svar: Jag sover hos en kompis i kväll och kommer inte hem på 5 år...

Förklaring: Mamma skulle skicka till pappa men det hamnade lite fel, gissa om stämningen var spänd efter
Till: Älsklingen
Sms: Jag märkte att jag sket ut min tandborste idag, jätte äcklig är den. Ska jag köpa en ny till dig med?
Svar: Hahahahahahaha, du är störd älskling!

Förklaring: Jag fattade inte varför han svarade sådär så jag va tvungen och kolla om jag skrivit nåt konstigt, och det hade jag ju. För inte hade jag väl skitit ut tandborsten utan slitigt ut den skulle det vara. Slet och sket blandade T9 ihop. Haha ganska roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0